Текст
Біздің мектеп - II типті арнайы оқу орны. Қазіргі уақытта мектепте есту қабілеті бұзылған 72 оқушы білім алуда. 19 бала - кохлеарлы имплантант (CI) тасымалдаушысы
Есту қабілеті бұзылған балаларда есту қабылдауын қолдану және дамыту бойынша барлық жұмыс жүйесін ұтымды құрудың қажетті шарты олардың есту функциясының қалдық күйі туралы бастапқы мәліметтердің болуы және оның жұмысының процесінде оның өзгеруін динамикалық бақылау болып табылады.
2020-2021 оқу жылының 2-тоқсанының басындағы есту қабілеті бұзылған студенттердің есту жағдайы. 2-3 дәрежелі есту қабілетінің бұзылуымен -3 оқушы, 3 градус-5 оқушымен, 3-4 градус-24 оқушымен, 4 градус -40 оқушымен.
Мектеп жұмысының түзету бағыты оқушылардың есту қабілеттерін, әр оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып жоспарланады, өзара әрекеттесудің негізгі принциптері әзірленді:
- есту мен сөйлеуді дамыту бойынша жұмысты ұйымдастырудың кешенді тәсілі.
- диагностиканың, жоспарлаудың және есту мен сөйлеуді дамыту жұмыстарының бірлігі.
-жүйелі және дәйекті жұмыс.
-негізгі тәрбиеші, режим тәрбиешісі, мұғалім мен логопед арасындағы ынтымақтастық және өзара әрекеттестік.
Есту қабілеті бұзылған балаларда есту қабылдауын дамыту және айтылымды қалыптастыру бойынша жұмыстың маңызды шарты - дыбысты күшейтетін құралдарды ұжымдық және жеке қолдану үшін дұрыс және жүйелі қолдану. Мектепте ZUA-ның 2 түрі қолданылады («Sonnet 01-1» стационарлық жүйесі, «Amigo» сымсыз FM жүйесі).Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектепте барлық жұмыс жүйесін дұрыс құрудың алғышарты - бұл жүйелі сөйлеуді дамытуға, есту қабілетін дамытуға және балаларға, мұғалімдерге және барлық қызмет көрсетуші персоналға міндетті болып табылатын бірыңғай талаптар мен әрекеттер жиынтығы ретінде түсінілетін есту-сөйлеу режимін сақтау. дұрыс айту дағдыларын бекіту (мектепте «Аудиториялық сөйлеу режимін сақтау туралы» жергілікті акт бар).Оқушыларға есту-сөйлеу ортасын құру (сөйлеуді күшейтетін құралдарды қолдану) арқылы белсенді сөйлеу практикасы ұсынылады, бұл оларға табиғи дыбысқа жақын есту негізінде сөйлеуді қалыптастыруға мүмкіндік береді. ауызша сөйлеуді қалыптастыруға негізделген олардың жан-жақты дамуы, есту және есту-визуалды негізде еркін сөйлесуге дайындық. Мектептегі жеке, фронтальды сабақтар, сыныптан тыс жұмыстар есту қабілеті бұзылған арнайы мектептердің әдістемелік талаптарын сақтай отырып өткізіледі.