Бастауыш сыныптардың әдістемелік апталығы аясында 16 сәуірде 1-сыныпта математика сабағы өткізілді. Сабақ күнтізбелік-тақырыптық жоспарға сәйкес құрылды.Сабақта оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері ескерілді. Сабақтың мазмұнына оқушыларды түрлі оқу іс-әрекеттеріне үйрету элементтері енгізілген: сабақтың барлық кезеңдерінде балалар бұрыннан бар білімдерін пайдаланып қана қоймай, өздері білетін әрекетті орындаудың жаңа әдісін табуы керек болды.
Сабақтың кезеңдері бір-бірімен тығыз байланысты болды, әр түрлі іс-әрекеттер ауысып отырды. Білімді өзектендіру кезеңінде мұғалім дайындық жұмыстарын ұйымдастырды: математикалық диктантта балалар қосу, теңдеу, есептер мысалдарын шешіп, көрші сандарды тауып, геометриялық фигуралар салды.Қорытындылау кезінде рефлексиялық сәт жақсы өтті. Сабақ барысында әр оқушы үшін жетістікке жету жағдайы жасалды, бұл сонымен қатар мотивацияны арттыруға және оқуға танымдық қызығушылықты сақтауға ықпал етті.Сабақтағы оқу уақыты тиімді пайдаланылды, сабақтың жоспарланған көлемі орындалды. Балалардың физикалық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтың қарқындылығы оңтайлы болды. Алдына қойған барлық мақсаттарға қол жеткізілді.