Ақмола облысы білім басқармасының " Көкшетау қаласы, № 4 арнайы мектеп - интернаты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Специальная  школа-интернат №4, город Кокшетау" управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

8-сыныпта ашық өзіндік жұмыс.

09.02.2024

“Бір шаңырақ астында” атты тәрбиешілер апталығы аясында 8-сыныпта өзін-өзі даярлау өткізілді.
Өзін-өзі дайындаудың негізгі мақсаты:
- балаларда өзіндік іс-әрекеттің дағдыларын қалыптастыру.
- сабақта оқыған материалды қайталау және бекіту;
Тапсырмалар:
- танымдық қабілеттерін, есту қабілетін дамыту
- барлық ойлау процестерін түзетуге ықпал ету.
- айтылымды бақылау;
материалды дәлірек және берік игеру және бекіту үшін қажет болған жағдайда жестау тілін қолданыңыз;
оқушыларда ұйымшылдықты, жинақылық пен тәртіпті, дербестік пен еңбекқорлықты, жауапкершілікті, белсенділікті тәрбиелеу.
Өзін-өзі даярлауды ұйымдастыру кезінде оқушылардың жеке ерекшеліктері, жұмыс қарқыны, оқыту дәрежесі және оқу деңгейі ескерілді, бұл әрбір нақты оқушыға сараланған көзқарасқа қол жеткізуге мүмкіндік берді.
Өзін-өзі даярлау ұйымдастырушылық сәттен басталды, яғни есту аппаратурасын тексеру және балалардың жұмысқа деген оң көзқарасы.
Оқушылармен жағымды психологиялық климат орнатуға ықпал ететін жаттығу өткізілді. Балалар өзін-өзі даярлау жоспарын айтты.
Кезекші дыбыспен жұмыс істеу-айтылу бойынша жұмысты ұйымдастырудың бір түрі. Мұндағы негізгі міндет-оқушылардың ауызша сөйлеу дағдыларын бекіту, оларды жетілдіру және ыдыраудың алдын алу. Жаңадан алынған дағдыларды бекіту де маңызды.
Сондықтан өзін-өзі дайындаудың осы кезеңінде сөйлеу, тыныс алу жаттығулары, дауыс күші және интонация бойынша жұмыс жүргізілді, оқушылардың айтылуын бақылау жүргізілді.
Негізгі кезең-сабақта үйренген материалды бекіту кезеңі.
Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, өзін-өзі дайындауда материалды игеру сапасын арттыру үшін пайдаланылған жұмыс түрлері:
ойын тәсілдері, ауызша (түсіндіру, білім алушылармен әңгімелесу) ;
көрнекі (презентацияны көрсету), сараланған тәсіл.Мотор жаттығуларын, нейрогимнастика элементтерін қолдана отырып, есту қабілетін дамытуда денешынықтыру минуті өткізілді).
Өзін-өзі даярлау кезінде ұстаз өз бетінше жұмыс істеу үшін қажетті тәртіпті сақтап, тапсырмалардың сәтті орындалуын қамтамасыз етті, жеке жұмыс жасады.
Оқушылардың өзіндік жұмысының соңғы кезеңі-қорытынды шығару. Сабақ соңында рефлексия жүргізілді, жалпы қорытынды шығарылды, білім алушылардың жұмысына баға берілді.

Просмотров: 1611


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст