7-сыныптағы математика сабағы: Өзара сандар
Бұл сабақты әзірлеу кезінде оқушылардың жасына, олардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу материалының күрделілігі мен көлемі ескеріледі. Сабақ негізгі принциптерді ескере отырып құрылған: ғылыми, қол жетімділік, көрнекілік және белсенділік. Сабақтың әр кезеңі нақты оқу міндеттерін орындаумен ұштастырылды, жұмыстың бір түрінен екіншісіне логикалық ауысуларды сақтауға тырысты.
Сабақта қарапайым бөлшектердің тақырыбын бекітетінімізді білдік.
Топтық, жұптық және жеке жұмыс түрлері жүзеге асырылды. Қолданған әдістер кешені: ауызша, көрнекі, практикалық. Көрнекі әдіс презентация мен карталарды қолдану арқылы жүзеге асырылды. Бұл үлгерімі төмен балалармен жұмысты ұйымдастыруға, үлгі бойынша әрекет етуге және жауабыңызды тексеруге мүмкіндік беретін оқу құралдарының бірі.
Оқушылар тапсырмаларды сәтті орындады, қарапайым бөлшектерді жаза білді, оның бөлшегі бойынша санды, өзара кері сандарды тапты. Бұл сабақта Денсаулық сақтау технологиясының элементтері қолданылды: динамикалық үзіліс жасалды. Сабақтың барлық кезеңдері мен құрылымы сақталды. Сабақ мақсатына қол жеткізілді.