Ақмола облысы білім басқармасының " Көкшетау қаласы, № 4 арнайы мектеп - интернаты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Специальная  школа-интернат №4, город Кокшетау" управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жас мұғалімдер мектебі.

06.11.2023

Бүгінгі таңда, инновациялар дәуірінде ,заманауи түзету білімінде есту қабілеті нашар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің стандартты емес, тиімді тәсілдерін жүзеге асыра алатын мұғалімнің және ең алдымен жас мұғалімнің жеке басы ерекше рөл атқарады. Бүгінгі таңда арнайы мектептерге келген мұғалімдердің заманауи білімі бар, бірақ ең бастысы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге деген ұмтылысы бар болғанын қалаймыз.
Педагогикалық ұжымның жас педагогпен жұмысының негізгі бағыттары-педагогикалық қызметке қызығушылықты ояту, мұғалімнің кәсіби қалыптасу процесін жеделдету және атқаратын лауазымы бойынша өзіне жүктелген міндеттерді өз бетінше және сапалы орындау қабілетін дамыту, өз міндеттерін орындауға саналы және шығармашылық көзқарасты бейімдеу және дамыту.
Осы мақсатта, Жас педагог мектебінің қызметі аясында, есту кабинетінің дефектолог-мұғалімі, сурдопедагог А. К. Кулбаева "Түзету-педагогикалық көмек, есту қабілеті бұзылған балаларды мектеп-интернат жағдайында оқыту, тәрбиелеу және дамыту үшін қажетті жағдайлар жасаудағы кешенді тәсіл"атты семинар-тренинг өткізді.
Семинар-практикумның мақсаттары мен міндеттері:
- есту қабілеті бұзылған балалармен жұмыс барысында жас педагогтарға әдістемелік қолдау көрсету;
-балалардың есту қабілетінің бұзылу себептері, СЕҚ бойынша жұмыстың мазмұны, есту қабілеті бұзылған балалармен оқу-тәрбие және түзету-дамыту процесінде тиімді тәжірибелер туралы хабарлау.
Тыңдаушылар есту қабілеті бұзылған балаларды арнайы оқытуды іске асыруды реттеуші нормативтік-құқықтық құжаттардың негізгі ұғымдарымен және ережелерімен танысты. Есту қабілетінің бұзылуының себептері мен түрлері, есту қабілетінің бұзылуының жіктелуі, арнайы білім беру бағдарламаларының құрылымы, есту қабілеті бұзылған балаларға арналған білім беру бағдарламасының мазмұны егжей-тегжейлі қарастырылды, есту қабілетін дамыту бойынша ұсыныстар берілді. Жас педагогтар өздерін қызықтырған сұрақтарын қойып, оларға толық жауаптар алды . Семинар барысында кәсіби қарым-қатынас жасау, сурдопедагогика, арнайы педагогика саласындағы танымды кеңейту үшін жағдайлар жасалды.

Просмотров: 1286

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст