Ақмола облысы білім басқармасының " Көкшетау қаласы, № 4 арнайы мектеп - интернаты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Специальная  школа-интернат №4, город Кокшетау" управления образования Акмолинской области

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Ым-ишарасыз күн" ойын-сайысы аясында "Шаштаразда" сюжеттік-рөлдік ойын.

18.10.2021

4 сынып оқушылары "Ым-ишарасыз күн" ойын-сайысы аясында "Шаштаразда" қызықты сюжеттік-рөлдік ойынын көрсетті. Мақсаты: "Шаштараз" мамандығы туралы идеяларды шоғырландыру, қарым-қатынас мәдениетін дамыту, балалардың сөздік қорын жаңа терминдермен кеңейту және ойын серіктестерімен өзара әрекеттесуді үйрену. Міндеттері: ойында достық қарым-қатынасты қалыптастыру, серіктестердің әртүрлі рөлдеріне сәйкес рөлдік мінез-құлықты өзгерте білу. Сөйлеу нұсқауларына сәйкес ойын әрекеттерін жүргізуге үйрету, балалардың рөлдік ойындарға деген қызығушылығын дамыту, балалардың сөздік қорын кеңейту, ойын сюжетін жүзеге асыруға және дамытуға үйрету, сөйлеу әрекетін дамыту, сөздікті жандандыру. Логопед Ходунова Г.М. және мұғалім Горбунова Р.Л. алдын-ала жұмыс жүргізді, балаларға шаштараз мамандығы туралы айтып берді, шаштараздың жұмысы туралы слайдтар, фото суреттемелер қарады, балалармен "Шаштаразда"әңгіме өткізді.  Ойынның сюжетін мұғалімдер ұсақ-түйекке дейін ойластырды, ойын барысында сөйлемейтін дыбыстарды ажыратуға арналған жаттығулар жасалды (не айтылды? Жұмыс істейтін шаш қиюшының дыбысы немесе шаш кептіргіштің дыбысы, жақындап келе жатқан автомобильдің дыбысы, автомобиль сигналы және т.б.). Балаларға ойлау, зейін, есте сақтау, қиялды дамытуға арналған тапсырмалар берілді. Оқушы Т.Тілегенов ойында шаштараз клиенті, Н.Фролик такси жүргізушісі, К.Рикунова шаштараз әкімшісі, И.Олжабаев шашатраз маманы  болды. Балалар өз рөлдерін өте жақсы орындады, ойын процесіне белсенді қатысты.  Сөйлеу патрульінің мүшелері сурдопедагог Кулбаева А.К., оқушылар Камиден М. және Лисовский А. балаларға сұрақтар қойды, олардың жауаптарын бағалады, ойын ережелері бұзылмауын және қарым-қатынас кезінде балалар ым-ишарат қолданбауын қадағалады. Ойын-сайысты өткізу кезінде оқушылар педагогтармен және өзара тек ауызша сөйлеу арқылы сөйлесуге тырысты.

Просмотров: 504


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст