"Ым-ишарасыз күн" - бұл есту-сөйлеу ортасын ұйымдастыру бойынша түзету жұмыстары шеңберінде өткізілетін бастауыш буын оқушыларына арналған сөйлеу ойыны-сайысы, ол оқушылардың танымдық іс-әрекетін қалыптастыруды және олардың есту-сөйлеу қабілетін біртұтас тұтастық ретінде дамытуды қамтамасыз етеді. Бұл ойынның мақсаттары мен міндеттері, нақты заттар мен олардың орынбасарларын қолдана отырып, ойын ортасын құруға үйрету, құрдастарымен рөлдік қарым-қатынасқа түсу қабілетін дамыту (рөлдік диалог құру, ойында бір-бірімен келіссөздер жүргізу мүмкіндігі), балаларда есту қабілетін, есте сақтау қабілетін, қиялын, сөйлеудің интонациялық экспрессивтілігін дамыту, қимылдарды қолданбай сөйлеу белсенділігін арттыру. Логопед З.К. Тажибаева, мұғалім С.Б. Саденова, тәрбиеші Е А. Шифнер әр баланың ерекшеліктері мен мүдделерін мұқият зерттеп, балаларға қызықты болатын ойын нұсқасын дайындады, жоспарланған ойын балалардың сұранысына ие болып, оларға ләззат әкелуі үшін сюжеттік-рөлдік ойынға тарту тәсілдерін сауатты жоспарлады және ойлады. Ойын барысында 3-сынып оқушылары дәрігердің қабылдауында пациенттердің өзін қалай ұстайтынын білді, жұмыс орнын ұйымдастырды, заттар мен құралдарды алды. Әрі қарай балалар рөлдерді бөліп, өз орындарын алып, ойынды бастады. Оқушылар ойынға қызығушылықпен қатысып, ым-ишарат қолданбай әдемі сөйлеуге тырысты.