16 қазанда 7-сыныпта 2-сабақта Қазақстан тарихы бойынша “Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты”тақырыбында ашық сабақ өткізілді
Сабақтың келесі мақсаттары қойылды: Абылай хан ұлы қазақ хандарының бірі, көрнекті мемлекет қайраткері және дипломат ретінде туралы түсінік беру, оның өмірінің негізгі кезеңдерін ашу, Абылай саясатындағы ерекшеліктерді айқындау және сипаттау.Бұл сабақ сыныптың ерекшеліктерін ескере отырып өткізілді. Сабақты жоспарлау кезінде нақты оқу мүмкіндіктері, жас және жеке ерекшеліктері және оқушылардың орташа белсенділік қарқыны ескерілді. Осыған сәйкес күрделілік деңгейі материалдың максималды сіңуін қамтамасыз ететін етіп таңдалды. Сабақта оқушылардың ақыл-ой белсенділігін арттыру үшін келесі формалар жоспарланған: жеке, топтық (жұпта). Оқыту әдістері келесідей таңдалды: ауызша, ішінара іздеу, көрнекі. Сабақты нәтижелі және сапалы өткізу үшін үлестірме және дидактикалық материал дайындалды, мультимедиялық сүйемелдеу қолданылды.Сабақ ұйымдастырудан басталды. психологиялық көзқарас , қайырлы күн, сәттілік тілеу арқылы эмоционалды көңіл-күй орнатылды. Сабақтың басында арнайы әдістер мен тәсілдер – кезекші дыбыспен жұмыс және есту арқылы қабылдау жұмыстары жүргізілді.
Сабақтың екінші кезеңінде тапсырмаларды орындау арқылы бұрын зерттелген материалдың білімін тексеру көзделді: «Абылай» кластерін, Абылай шежіресін жасау және «Абылай хан саясаты»схемасын толтыру.
Түсіну кезеңінде оқушылар «Көшпенділер» бейнежазбасын көріп, кейін сұрақтарға жауап берді және кинофильмнің үзінділерін деректі көздермен салыстырды.
Білімді бекіту кезеңінде :
Топтарда жұмыс жүргізілді-оқушылар оқулық бойынша жұмыс істеді, «Ежелгі қолжазбаны қалпына келтіріңіз» тапсырмаларын орындады, «Тарихтағы сандар»онлайн ойынын ойнады.
Үй тапсырмасы-параграфты оқу.
«Бағалау»көмегімен рефлексия жүргізілді.